logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  05.03.2014

Łódzkie wodociągi w kampanii społecznej



Na ulice Łodzi wyjechały właśnie pierwsze samochody łódzkich wodociągów, oklejone hasłem wspólnej kampanii zachęcającej do przekazania fundacji 1% podatku. Jest to pierwsze wspólne działanie w ramach nawiązanej w grudniu ubiegłego roku współpracy między Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi i fundacją „Krwinka”. ZWiK jest partnerem strategicznym fundacji w ramach akcji „Napędzamy życie w mieście”.

Akcją informacyjną na samochodach (docelowo na wszystkich 34 należących do spółki) Zakład Wodociągów i Kanalizacji zachęca łodzian do przekazywania 1% podatku dochodowego na rzecz działających w mieście organizacji pożytku publicznego. W tym roku jest to fundacja Krwinka, która otacza opieką dzieci z chorobami nowotworowymi.

Pomysł na współpracę ZWiK z „Krwinką” pojawił się, kiedy fundacja poprosiła o spełnienie marzenia jednego ze swoich podopiecznych – Wiktora Schillinga – miłośnika historii Łodzi. Chciał on zwiedzić zbiornik wody pitnej na Stokach zwany „podziemną katedrą”. Życzenie małego pacjenta zostało spełnione w listopadzie ubiegłego roku. Przedstawiciele ZWiK odwiedzili też w okresie Świąt Bożego Narodzenia małych podopiecznych fundacji w szpitalu im. Marii Konopnickiej.

Przez 18 lat działalności „Krwinka” objęła opieką ponad 4000 dzieci i ich rodziny. Refunduje koszty leczenia pozaszpitalnego i rehabilitacji dzieci, niesie też pomoc innego typu – socjalną, pedagogiczną, psychologiczną. Podopiecznych ma nie tylko z woj. łódzkiego, ale także z innych części kraju. Fundacja organizuje też turnusy wypoczynkowo-rehabilitacyjne dla dzieci w trakcie intensywnego leczenia i ich rodziców oraz dla dzieci w końcowej fazie leczenia lub wyleczonych.

Elementem działalności Fundacji jest program profilaktyki raka szyjki macicy skierowany do dziewcząt między 9 a 17 rokiem życia. W ciągu czterech edycji programu zostało zaszczepionych 1200 uczennic trzema dawkami (pełny cykl) szczepionki przeciwko wirusowi HPV.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Napędzamy życie w mieście
Czas:
2014.3.4
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
Łódzki Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka”
Media:
Naklejki na samochodach
Wykonawca:
Łódzki Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Adresaci:
Mieszkańcy Łodzi, osoby dorosłe





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek