logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Lemur fizyk, ryba filozof, nietoperz tancerz
08.09.2010
Tematy: Kampanie, Szwajcaria, Ekologia i środowisko

Lemur fizyk, ryba filozof, nietoperz tancerz

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Psychrolutes marcidus, określany jako najbrzydsze zwierzę świata (ang. blobfish), wygłasza przemówienie o Heglu i Adorno, gwiazdonos wyjaśnia techniki oddychania, lemur Aye – Aye rozprawia o mechanice kwantowej, nietoperz z rodziny podkowcowatych tańczy w rytm dyskotekowej muzyki.

Hasłem "Everyone is good at something" ("Każdy jest w czymś dobry") szwajcarska organizacja Biovision próbuje pokazać sens istnienia każdego gatunku zamieszkującego kulę ziemską. Każde zwierzę, nawet to, o którego istnieniu przeciętny homo sapienes nie ma pojęcia, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu ekosystemu.

Zabawne spoty reklamowe, w których występują zagrożone gatunki, zostały przygotowane przez agencję Walker Zurich ze Szwajcarii.
K. Truszkowska



Nazwa kampanii:
Everyone is good at something
Czas:
2010.9.3 - 2010.9.22
Nadawca:
Biovision
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Walker (Zurich)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Everyone is good at something (Każdy jest w czymś dobry)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek