Tematy: Kampanie, Szwajcaria, Ekologia i środowisko
Lemur fizyk, ryba filozof, nietoperz tancerz
Psychrolutes marcidus, określany jako najbrzydsze zwierzę świata (ang. blobfish), wygłasza przemówienie o Heglu i Adorno, gwiazdonos wyjaśnia techniki oddychania, lemur Aye – Aye rozprawia o mechanice kwantowej, nietoperz z rodziny podkowcowatych tańczy w rytm dyskotekowej muzyki.
Hasłem "Everyone is good at something" ("Każdy jest w czymś dobry") szwajcarska organizacja Biovision próbuje pokazać sens istnienia każdego gatunku zamieszkującego kulę ziemską. Każde zwierzę, nawet to, o którego istnieniu przeciętny homo sapienes nie ma pojęcia, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu ekosystemu.
Zabawne spoty reklamowe, w których występują zagrożone gatunki, zostały przygotowane przez agencję Walker Zurich ze Szwajcarii.
K. Truszkowska
Nazwa kampanii:
Everyone is good at something
Czas:
2010.9.3 - 2010.9.22
Nadawca:
Biovision
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Walker (Zurich)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Everyone is good at something (Każdy jest w czymś dobry)
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu