────── 08.09.2010
Lemur fizyk, ryba filozof, nietoperz tancerz
Psychrolutes marcidus, określany jako najbrzydsze zwierzę świata (ang. blobfish), wygłasza przemówienie o Heglu i Adorno, gwiazdonos wyjaśnia techniki oddychania, lemur Aye – Aye rozprawia o mechanice kwantowej, nietoperz z rodziny podkowcowatych tańczy w rytm dyskotekowej muzyki.
Hasłem "Everyone is good at something" ("Każdy jest w czymś dobry") szwajcarska organizacja Biovision próbuje pokazać sens istnienia każdego gatunku zamieszkującego kulę ziemską. Każde zwierzę, nawet to, o którego istnieniu przeciętny homo sapienes nie ma pojęcia, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu ekosystemu.
Zabawne spoty reklamowe, w których występują zagrożone gatunki, zostały przygotowane przez agencję Walker Zurich ze Szwajcarii.
K. Truszkowska
Nazwa kampanii:
Everyone is good at something
Czas:
2010.9.3 - 2010.9.22
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Szwajcaria
Nadawca:
Biovision
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Walker (Zurich)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Everyone is good at something (Każdy jest w czymś dobry)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!