Znaki kanji dla przeciętnego Europejczyka są zupełnie niezrozumiałe. Jak czuje się osoba, dla której podobnie niejasne są… wyrazy twarzy osób z jej otoczenia?
W kampanii organizacji Autism Forum Switzerland wykorzystano te logogramy pochodzenia chińskiego, obecnie używane w języku japońskim, które przypominają nieco ludzkie twarze. Hasło kampanii wyjaśnia, że dla osób z autyzmem emocje innych ludzi są równie trudne do odczytania co znaki egzotycznego alfabetu. Plakaty mają informować o problemie autyzmu i zachęcić do pogłębienia wiedzy na jego temat.
Kreację przygotowała agencja Ruf Lanz z Zurychu. Autorką grafik jest artystka Sylvie Xing Chen.
zobacz także
-
20.11.2025Kreacje / printy
Przeprowadzka
-
19.11.2025Kreacje / printy
Jeśli dasz mi smartfon
-
18.11.2025Kreacje / printy
Niewidoczni sportowcy
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz




