Historia o psie, jego właścicielu i o dołku. Pod hasłem "Paws for a Cause" (Łapy dla sprawy) działający w Australii oddział RSPCA (The Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals – Królewskie Stowarzyszenie Zapobiegania Przemocy Wobec Zwierząt) od 2007 roku prowadzi kampanię społeczną, przypominającą o bezbronności zwierząt. W ramach kampanii funkcjonuje stworzony przez agencję "303" serwis internetowy, spot i plakaty utrzymane w zabawnej konwencji, choć smutne w swoim przekazie.
Istotnym składnikiem prowadzonych działań jest coroczny "Paws for a Cause Day" – dzień, w którym RSPCA przypomina o swojej misji ochrony zwierząt. Działania kampanii mają na celu skłonienie Australijczyków do wpłacania datków na rzecz RSPCA, dzięki którym stowarzyszenie może funkcjonować. 27 lutego 2009 roku miała miejsce jego trzecia edycja.
Strona kampanii: www.pawsforacause.com.au
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki