logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Belgia, Prawa człowieka
   ──────  26.09.2012

„Lajki” dla dziewczynek

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Bycie dziewczynką skazuje na gorsze życie. Oznacza często tylko tyle, że trzeba uważać kiedy się śpi, wiedzieć, że płacz nie przywoła rodziców, pamiętać, że nie wolno myć się w wodzie, która brzydko pachnie, a jedzenia nie dostaje się za darmo.

Przemoc na tle seksualnym, brak dostępu do edukacji, wczesne małżeństwo. Wszystko to i o wiele więcej czeka dziewczynki w najbiedniejszych regionach świata. O ich prawa upomina się organizacja Plan International. Spoty kampanii zatytułowanej „Because I’m a girl” (Bo jestem dziewczynką) mają przybliżyć odbiorcom realia z jakimi borykają się miliony dzieci na świecie, a także zachęcić do okazania wsparcia kampanii w internecie.

Narratorką pierwszego spotu kampanii jest aktorka Freida Pinto, znana szerszej publiczności z filmu Slumdog Millionaire. Opowiada ona o problemach dziewczynek w krajach rozwijających się i tłumaczy, że przerwanie błędnego koła możliwe byłoby dzięki ich edukacji i zwiększeniu świadomości na temat elementarnych, przysługujących im praw. Hasło kampanii odnosi się do Facebooka, który jest jej głównym narzędziem: „Raise your hand for girls. Let’s get million likes” (Podnieś rękę dla dziewczynek. Zdobądźmy milion „lajków”).

W drugim spocie Plan International ponownie zwraca uwagę na problem braku właściwego systemu edukacji. Miliony dziewczynek na całym świecie, zamiast chodzić do szkoły uczą się sztuki przetrwania na ulicy. Nie mają szans na to by się dowiedzieć jak polepszyć własną sytuację bytową i materialną.

Zgromadzenie Ogólne ONZ uchwaliło dzień 11 października Międzynarodowym Dniem Dziewczynek.

Strona kampanii: raiseyourhandnow.com
Olga Ambrosiewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Because I Am A Girl
Czas:
2012.9.4
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Belgia
Nadawca:
Plan International
Media:
Telewizja
Wykonawca:
AMV BBDO (London)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Raise your hand for girls. Let’s get million likes (Podnieś rękę dla dziewczynek. Zdobądźmy milion „lajków”)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek