logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Ku chwale piersi!
21.03.2017
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Ku chwale piersi!



Małe, duże, jędrne, kształtne, okrągłe, wspaniałe… określeń dla kobiecych piersi nie brakuje.

8 marca ruszyła dziesiąta edycja kampanii Muszkieterowie dla Polek, która zachęca kobiety do badań profilaktycznych mających zapobiegać rakowi piersi. Firma stworzyła konkurs „Pier(w)si do komplementów” skierowany do mężczyzn, którzy na stronie pierwsidokomplementów.pl mają skomplementować biust kobiety za pomocą 140 znaków. Zwycięzcy otrzymają trzy karty upominkowe na bieliznę o wartości 800 zł. Konkurs trwa od 8 do 31 marca.

Bezpłatne badania przysługują paniom w wieku 50-69 lat (stanowią największą grupę ryzyka), które w przeciągu dwóch ostatnich lat nie wykonywały mammografii.  Panie w pozostałych grupach wiekowych będą mogły przebadać się za opłatą w wysokości 80 zł. Mammobusy Niepublicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk” z Zielonej Góry będą dostępne na parkingach wyznaczonych sklepów Intermarché i Bricomarché.

Katarzyna Kwiatkowska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek