logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kto znajdzie różnicę?
29.01.2012
Tematy: Kreacje / printy

Kto znajdzie różnicę?



Wysyłając e-maila można zmniejszyć zanieczyszczenie środowiska – przekonują kreacje kampanii „Send/Receive” („Wyślij/Odbierz”)

Trzy reklamy, przygotowane przez agencję BBR Saatchi & Saatchi, mają wskazywać na korzyści wynikające z zaangażowania społeczeństwa na rzecz ochrony środowiska. Każda z nich przedstawia dwa niemal identyczne „wycinki” tego samego miasta. Na pierwszy rzut oka obrazki niczym się nie różnią. Dopiero po dokładniejszym przyjrzeniu się, widać, że po prawej stronie kwestie zanieczyszczenia środowiska i ruchu lotniczego są bardziej kontrolowane, elektrownia i oczyszczalnia ścieków nie produkują tak wielu zanieczyszczeń, a trasy lotów samolotów wyznaczone są z dala od stref mieszkalnych.

Fundacja Adam Teva V’Din realizując tę kampanię przekonuje, że każdy człowiek ma wpływ na miejsce, w którym żyje. Nawet jeśli wydaje mu się, że nie ma szans w starciu z instytucjami i obowiązującym prawem. Organizacja zachęca wspólnoty lokalne do przesyłania na jej adres sugestii, wniosków, skarg dotyczących problemów związanych z ochroną środowiska. W przyszłości mają stanowić podstawę dla inicjatyw ustawodawczych. Hasło kampanii „Send an environmental issue – Receive a healthier environment” („Napisz o środowisku – Otrzymasz zdrowsze środowisko”) wskazuje, że jej celem jest także zainicjowanie dialogu między pojedynczymi odbiorcami a organizacjami proekologicznymi.
J. Czerwiński








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek