Wysyłając e-maila można zmniejszyć zanieczyszczenie środowiska – przekonują kreacje kampanii „Send/Receive” („Wyślij/Odbierz”)
Trzy reklamy, przygotowane przez agencję BBR Saatchi & Saatchi, mają wskazywać na korzyści wynikające z zaangażowania społeczeństwa na rzecz ochrony środowiska. Każda z nich przedstawia dwa niemal identyczne „wycinki” tego samego miasta. Na pierwszy rzut oka obrazki niczym się nie różnią. Dopiero po dokładniejszym przyjrzeniu się, widać, że po prawej stronie kwestie zanieczyszczenia środowiska i ruchu lotniczego są bardziej kontrolowane, elektrownia i oczyszczalnia ścieków nie produkują tak wielu zanieczyszczeń, a trasy lotów samolotów wyznaczone są z dala od stref mieszkalnych.
Fundacja Adam Teva V’Din realizując tę kampanię przekonuje, że każdy człowiek ma wpływ na miejsce, w którym żyje. Nawet jeśli wydaje mu się, że nie ma szans w starciu z instytucjami i obowiązującym prawem. Organizacja zachęca wspólnoty lokalne do przesyłania na jej adres sugestii, wniosków, skarg dotyczących problemów związanych z ochroną środowiska. W przyszłości mają stanowić podstawę dla inicjatyw ustawodawczych. Hasło kampanii „Send an environmental issue – Receive a healthier environment” („Napisz o środowisku – Otrzymasz zdrowsze środowisko”) wskazuje, że jej celem jest także zainicjowanie dialogu między pojedynczymi odbiorcami a organizacjami proekologicznymi.
J. Czerwiński
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!
-
20.09.2024
Party’s Over
-
19.09.2024
Łatwiejszy do wykrycia
-
17.09.2024
W zagrożeniu