Kto wie czy jest zakażony HIV?
"Czy jesteś zakażony HIV?" – "yyyy, nie…, nie wiem" – "Nie wiesz? Zrób test na HIV". Krajowe Centrum ds. AIDS od początku lipca prowadzi kampanię promującą wykonywanie testów na obecność wirusa HIV w anonimowych i bezpłatnych punktach konsultacyjno-diagnostycznych.
Kampania jest kontynuacją dotychczasowych działań Krajowego Centrum i wzmocnieniem kampanii „Wiedza ratuje życie” z przełomu 2010 i 2011 roku. Odbiorcami kampanii są osoby: dorosłe(18-39 lat i starsze), aktywne seksualnie i odpowiedzialne za zdrowie własne i partnera – wykonanie testu na HIV jest jednym z dowodów tej odpowiedzialności. Wiedza o zakażeniu ma znaczny wpływ na jakość życia: pozwala na lepszą kontrolę swojego stanu zdrowia oraz zmniejsza ryzyko zakażenia partnera lub partnerów.
Kampania ma też uświadomić, że negatywny wynik testu dzisiaj, nie chroni przed zakażeniem HIV w przyszłości.
Kampania ma charakter multimedialny. Wykorzystana jest w niej reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, internetowa, ulotki, kalendarze, pakiety edukacyjne z wklejoną prezerwatywą i inne materiały promocyjne. Akcję realizują agencja Pracownia (kreacja), dom mediowy Mindshare (planowanie mediów) i agencja BrandLab (działania PR). Kampania zakończy się 1 grudnia 2012 roku wraz z obchodami Światowego Dnia AIDS.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie