logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kraje, które to robią
19.08.2013
Tematy: Kreacje / printy

Kraje, które to robią



Seria plakatów w kontrastowych kolorach, ilustrujących statystykę wykonywania kary śmierci na świecie, to nowy pomysł na kampanię Amnesty International zatytułowaną „Countries” („Kraje”). Grafiki opatrzone są podpisami: „Solo cinco paises realizan la mayoria de las ejecuciones en todo el mundo” („Tylko pięć krajów przeprowadza większość egzekucji na świecie”); „El numero oficial de ejecutados en China, no es en numero real de ejecutados en China”(„Oficjalna liczba ludzi poddanych egzekucji w Chinach nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistych liczbach”), „Los paises que mas ejecutan cada vez se quedan mas solos” (“Kraje wykonujące najwięcej egzekucji, stają się coraz bardziej odizolowane”), “Cada vez mas paises abolen la pena de muerte”, („Coraz więcej krajów znosi karę śmierci”).

AI walczy o całkowity zakaz kary śmierci na całym świecie i jest w posiadaniu danych ukazujących, ile takich egzekucji przeprowadza się w rzeczywistości. W 2011 sytuacja była alarmująca, mimo faktu iż liczba krajów stosujących ten rodzaj kary zmniejszyła się o jedna trzecią w ciągu ostatniej dekady. Celem najnowszej kampanii jest ukazanie w prosty i zrozumiały sposób jak faktycznie przedstawia się liczba wykonywanych egzekucji i jakie kraje je przeprowadzają. Kreację przygotowała agencja Contrapunto BBDO.

Agnieszka Strzępka








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek