Kampania dla bywalców niemieckich pubów. Wielbiciele gry popularnie zwanej piłkarzykami ze spokojnym sumieniem mogli oddawać się swojemu hobby w ramach kampanii na rzecz dożywiania głodnych. Niemiecki oddział agencji Draftfcb nieszablonowo połączył przyjemne (gra w piłkarzyki) z pożytecznym (walka z głodem).
Użyto do tego celu specjalnie przerobione piłeczki (imitujące kulki z chleba i ryżu), dwie naklejki (umieszczone wokół otworów na piłki; przypominają głodne buzie) i drobne (1 euro = 3 gry). Napis pod naklejkami informuje: "Ein Euro sind drei spiele und ein tag ohne hunger" (Ty za jedno euro możesz mieć 3 gry. Ktoś inny – dzień bez głodu). W rzeczywistości uczestnicy gry pomagają nakarmić głodne buzie. 50% wszystkich dochodów z gry w piłkarzyki zostało przekazanych na projekty Welthungerhilfe, niemieckiej organizacji zajmującej się walką z głodem na całym świecie. Być może akcja przyczyniła się również do poprawy wizerunku samych barów i pubów, które włączyły się do akcji.
J. Hejman
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem