logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kontrola opłat, kontrola emocji
29.11.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Inne, Walka z przemocą

Kontrola opłat, kontrola emocji

Your browser does not support the video tag.


Nie jest to kampania o przemocy w rodzinie czy wobec mniejszości etnicznych lub wyznaniowych. Uderzenie w twarz, potrącenie przez samochód, pobicie, wyzwiska dotknęły kontrolerów Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie. 

Jak podają organizatorzy kampanii, w ciągu trzech ostatnich lat miały miejsce 62 ataki przemocy słownej lub fizycznej wobec pracowników ZDM, sprawdzających opłaty parkingowe. Za jej nieuiszczenie wystawiają mandat w wysokości 50 złotych. W ZDM na tym stanowisku zatrudnionych jest 47 osób, w tym 13 kobiet. W filmie wykorzystano autentyczne wypowiedzi kontrolerów, natomiast twarze należą do aktorów. Kampania apeluje o przeciwstawianie się agresji wobec kontrolerów.



Nazwa kampanii:
Kontroluj się
Czas:
2016.11.29
Nadawca:
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
Media:
Internet
Adresaci:
Kierowcy korzystający ze stref płatnego parkowania, świadkowie agresji wobec kontrolerów ZDM





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek