Nie jest to kampania o przemocy w rodzinie czy wobec mniejszości etnicznych lub wyznaniowych. Uderzenie w twarz, potrącenie przez samochód, pobicie, wyzwiska dotknęły kontrolerów Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie.
Jak podają organizatorzy kampanii, w ciągu trzech ostatnich lat miały miejsce 62 ataki przemocy słownej lub fizycznej wobec pracowników ZDM, sprawdzających opłaty parkingowe. Za jej nieuiszczenie wystawiają mandat w wysokości 50 złotych. W ZDM na tym stanowisku zatrudnionych jest 47 osób, w tym 13 kobiet. W filmie wykorzystano autentyczne wypowiedzi kontrolerów, natomiast twarze należą do aktorów. Kampania apeluje o przeciwstawianie się agresji wobec kontrolerów.
Nazwa kampanii:
Kontroluj się
Czas:
2016.11.29
Nadawca:
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
Media:
Internet
Adresaci:
Kierowcy korzystający ze stref płatnego parkowania, świadkowie agresji wobec kontrolerów ZDM
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
