Na koniec roku – kampania o końcu. Hiszpański oddział WWF zafundował czytelnikom książek niespodziewany koniec. W Madrycie w okresie przedświątecznym w grudniu 2007 roku w wybranych księgarniach do różnych promowanych w tamtym czasie książek włożono inserty – kartki z identycznego papieru, z jakiego wykonana była publikacja, z hasłem napisanym tym samym krojem, co tekst w całej powieści. Na insercie, włożonym między strony, napisane było "Koniec", co sprawiało wrażenie nagłego zakończenia się opowieści, mimo wielu stron znajdujących się jeszcze w dalszej części publikacji, za tą złowrogą kartką.
Kampania "The end may be closer than you think" miała na celu uwrażliwienie czytelników i klientów księgarni na zmiany klimatu i zagrożenia z nimi związane. Pokazywała, że jeśli pozostaną pasywni zakończenie historii, tym razem faktycznej, a nie fikcyjnej, może nastąpić nadspodziewanie szybko. Akcja zachęcała – poprzez kupon z informacjami kontaktowymi na odwrocie insertu – do przyłączenia się do WWF-u i do aktywnych działań na rzecz powstrzymania zmian klimatycznych.
Skuteczność takich działań wyniosła 20% – tyle zgłoszeń oderwanych od insertów wróciło do organizacji.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem