Na koniec roku – kampania o końcu. Hiszpański oddział WWF zafundował czytelnikom książek niespodziewany koniec. W Madrycie w okresie przedświątecznym w grudniu 2007 roku w wybranych księgarniach do różnych promowanych w tamtym czasie książek włożono inserty – kartki z identycznego papieru, z jakiego wykonana była publikacja, z hasłem napisanym tym samym krojem, co tekst w całej powieści. Na insercie, włożonym między strony, napisane było "Koniec", co sprawiało wrażenie nagłego zakończenia się opowieści, mimo wielu stron znajdujących się jeszcze w dalszej części publikacji, za tą złowrogą kartką.
Kampania "The end may be closer than you think" miała na celu uwrażliwienie czytelników i klientów księgarni na zmiany klimatu i zagrożenia z nimi związane. Pokazywała, że jeśli pozostaną pasywni zakończenie historii, tym razem faktycznej, a nie fikcyjnej, może nastąpić nadspodziewanie szybko. Akcja zachęcała – poprzez kupon z informacjami kontaktowymi na odwrocie insertu – do przyłączenia się do WWF-u i do aktywnych działań na rzecz powstrzymania zmian klimatycznych.
Skuteczność takich działań wyniosła 20% – tyle zgłoszeń oderwanych od insertów wróciło do organizacji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach