Zaniedbane zwierzęta są chude i zdeformowane, i wszystkie przypominają cyfry 144.
Ta, dość dziwna wizualnie kampania, ma na celu poinformowanie odbiorców o telefonie alarmowym, pod który można dzwonić, aby zgłaszać przypadki maltretowania zwierząt. „Bel 144 en Red een Dier” ("Zadzwoń pod 144 i ocal zwierzę") zachęca hasło kampanii. Linia czynna jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Kampanię zrealizowała agencja Y&R z Amsterdamu na zlecenie Postbus 51 i rządu holenderskiego. Postbus 51 to organizacja pozarządowa prowadząca portal, za pośrednictwem którego można zadawać pytania urzędnikom państwowym w Holandii.
Oprócz filmu, na kampanię składają się też grafiki i banery, które można umieścić na swojej stronie internetowej.
Kampania budzi w Holandii wiele kontrowersji, ponieważ ze strony rządowej jej inicjatorami są przedstawiciele konserwatywno – liberalnej partii PVV. Partia nastawiona jest sceptycznie wobec Unii Europejskij i prowadzi politykę antyimigracyjną.
P.Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!