Zaniedbane zwierzęta są chude i zdeformowane, i wszystkie przypominają cyfry 144.
Ta, dość dziwna wizualnie kampania, ma na celu poinformowanie odbiorców o telefonie alarmowym, pod który można dzwonić, aby zgłaszać przypadki maltretowania zwierząt. „Bel 144 en Red een Dier” ("Zadzwoń pod 144 i ocal zwierzę") zachęca hasło kampanii. Linia czynna jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Kampanię zrealizowała agencja Y&R z Amsterdamu na zlecenie Postbus 51 i rządu holenderskiego. Postbus 51 to organizacja pozarządowa prowadząca portal, za pośrednictwem którego można zadawać pytania urzędnikom państwowym w Holandii.
Oprócz filmu, na kampanię składają się też grafiki i banery, które można umieścić na swojej stronie internetowej.
Kampania budzi w Holandii wiele kontrowersji, ponieważ ze strony rządowej jej inicjatorami są przedstawiciele konserwatywno – liberalnej partii PVV. Partia nastawiona jest sceptycznie wobec Unii Europejskij i prowadzi politykę antyimigracyjną.
P.Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”