logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kolory miłości
29.11.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Kolory miłości



Katar – gospodarz trwających właśnie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 – to kraj, w którym powszechnie łamane są prawa człowieka, zwłaszcza osób LGBT+. Do tego stopnia, że tęczowa flaga oraz cała symbolika związana z ruchem na rzecz równouprawnienia zostały tam zakazane.

Organizacja Stop Homophobia oraz firma Pantone, która opracowała obowiązującą na całym świecie skalę barw (PMS – Pantone Matching System) zareagowały na tę sytuację w wyjątkowo kreatywny sposób. W ramach kampanii społecznej Kolory miłości (Colors of Love) powstała specjalna wersja Tęczowej Flagi LGBT+, w której każdy kolor został zastąpiony odpowiednim kodem z wzornika Pantone:

Dzięki temu wszystkie osoby, chcące zamanifestować w Katarze (i nie tylko) swoje wsparcie dla osób nieheteronormatywnych, mogą to uczynić bez narażania się na konsekwencje prawne.

Film stanowiący zapis projektu można obejrzeć poniżej:

O innych kampaniach, nawiązujących do nieetycznych aspektów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Katar 2022 pisaliśmy TUTAJ oraz TUTAJ.

NGO LGBT prawa człowieka walka z przemocą Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji LGBTQIA+ futbol Francja integrated piłka nożna Katar FIFA


Nazwa kampanii:
Colors of Love
Czas:
2022.11
Nadawca:
Pantone, STOP Homophobie
Media:
integrated
Wykonawca:
TBWA\Paris, France
Hasło kampani:
#ColorsofLove





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 07.05.2025slider

    Imperium zbudowane na odpadach

  • 06.05.2025slider

    LEGO Braille Bricks po polsku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek