logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  29.11.2022

Kolory miłości



Katar – gospodarz trwających właśnie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 – to kraj, w którym powszechnie łamane są prawa człowieka, zwłaszcza osób LGBT+. Do tego stopnia, że tęczowa flaga oraz cała symbolika związana z ruchem na rzecz równouprawnienia zostały tam zakazane.

Organizacja Stop Homophobia oraz firma Pantone, która opracowała obowiązującą na całym świecie skalę barw (PMS – Pantone Matching System) zareagowały na tę sytuację w wyjątkowo kreatywny sposób. W ramach kampanii społecznej Kolory miłości (Colors of Love) powstała specjalna wersja Tęczowej Flagi LGBT+, w której każdy kolor został zastąpiony odpowiednim kodem z wzornika Pantone:

Dzięki temu wszystkie osoby, chcące zamanifestować w Katarze (i nie tylko) swoje wsparcie dla osób nieheteronormatywnych, mogą to uczynić bez narażania się na konsekwencje prawne.

Film stanowiący zapis projektu można obejrzeć poniżej:

O innych kampaniach, nawiązujących do nieetycznych aspektów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Katar 2022 pisaliśmy TUTAJ oraz TUTAJ.

NGO   |  LGBT   |  prawa człowieka   |  walka z przemocą   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  LGBTQIA+   |  Francja   |  integrated   |  piłka nożna   |  Katar   | 


Nazwa kampanii:
Colors of Love
Czas:
2022.11
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Francja
Nadawca:
Pantone, STOP Homophobie
Media:
integrated
Wykonawca:
TBWA\Paris, France
Hasło kampani:
#ColorsofLove





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 14.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek