logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Belgia, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka, Przejrzystość instytucji, problem korupcji, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  22.11.2022

Najwięksi przegrani mundialu



Jednym z najbardziej haniebnych aspektów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 jest kwestia braku bądź skandalicznie niskich wynagrodzeń dla robotników, którzy przez ostatnią dekadę budowali w Katarze stadiony i szeroko pojętą infrastrukturę. Wielu z nich straciło w tym czasie zdrowie a nawet życie.

Amnesty International prowadzi petycję opatrzoną hashtagiem #PayUpFIFA, wzywającą FIFA do wypłacenia pracownikom-migrantom i ich krewnym co najmniej takiej samej nagrody pieniężnej, jaką otrzyma zwycięzca Pucharu Świata. Póki co, bez rezultatu. Belgijska agencja digitalowa iO postanowiła wspomóc te działania za pomocą kampanii Amnesty World Cup – w symboliczny sposób oddano w  niej hołd wszystkim bezimiennym robotnikom, dzięki którym świat może obecnie podziwiać sportowe zmagania.

Uzupełnieniem filmu jest digitalowe wsparcie dla petycji Amnesty International: przesyłane online podpisy dosłownie „budują” replikę Pucharu Świata 3D. Każdy podpis pod petycją przekłada się na kolejną sesją drukowania, dzięki której nagroda dla najciężej pracującej drużyny na tym turnieju powoli nabiera kształtu.

https://video.adsoftheworld.com/jume0kh667bd3apdgkj2rspu2m7c.mp4

O innej kampanii, nawiązującej do nieetycznych aspektów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Katar 2022 pisaliśmy TUTAJ.

NGO   |  prawa człowieka   |  film   |  Belgia   |  Praca i polityka zatrudnienia   |  problem korupcji   |  Amnesty International   |  piłka nożna   |  Katar   | 


Nazwa kampanii:
Amnesty World Cup
Czas:
2022.11
Tematy:
Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka, Przejrzystość instytucji, problem korupcji, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Belgia
Nadawca:
Amnesty International
Media:
film
Wykonawca:
iO, Brussels, Belgium
Hasło kampani:
#PayUpFIFA





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 14.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek