Mistrzostwa wstydu
Szkocki browar Brewdog to pierwszy spory brand, który publicznie kontestuje Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Katar 2022. Zbliżający się mundial jest jedną z najbardziej kontrowersyjnych edycji tej imprezy. Gospodarz mistrzostw to kraj, w którym powszechnie łamane są prawa człowieka, zwłaszcza kobiet i osób LGBT+, a podczas budowy obiektów sportowych i infrastruktury życie straciło minimum 6 500 robotników. Więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ.
Podstawą kampanii The World F*Cup stały się złośliwe komunikaty w stylu „Najpierw Rosja, potem Katar. Niecierpliwie czekamy na Koreę Północną” umieszczone na nośnikach outdoorowych. Brewdog nie poprzestał jednak na chwytliwych hasłach na billboardach. Browar deklaruje, że wszystkie przychody (a nie wyłącznie zyski) ze sprzedaży ich sztandarowego produktu, piwa Lost Lager, zostaną przekazane na walkę o prawa człowieka.
Źródło: Netomania – Wojtek Kardys
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family