logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Mistrzostwa wstydu
07.11.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Prawa człowieka, Przejrzystość instytucji, problem korupcji, Walka z przemocą

Mistrzostwa wstydu



Szkocki browar Brewdog to pierwszy spory brand, który publicznie kontestuje Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Katar 2022. Zbliżający się mundial jest jedną z najbardziej kontrowersyjnych edycji tej imprezy. Gospodarz mistrzostw to kraj, w którym powszechnie łamane są prawa człowieka, zwłaszcza kobiet i osób LGBT+, a podczas budowy obiektów sportowych i infrastruktury życie straciło minimum 6 500 robotników. Więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ.

Podstawą kampanii The World F*Cup stały się złośliwe komunikaty w stylu „Najpierw Rosja, potem Katar. Niecierpliwie czekamy na Koreę Północną” umieszczone na nośnikach outdoorowych. Brewdog nie poprzestał jednak na chwytliwych hasłach na billboardach. Browar deklaruje, że wszystkie przychody (a nie wyłącznie zyski) ze sprzedaży ich sztandarowego produktu, piwa Lost Lager, zostaną przekazane na walkę o prawa człowieka.

Źródło: Netomania – Wojtek Kardys

outdoor billboard prawa człowieka walka z przemocą konsumpcjonizm Wielka Brytania konsumenci Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji futbol problem korupcji piłka nożna Katar FIFA


Nazwa kampanii:
The World F*Cup
Nadawca:
Brewdog
Media:
outdoor
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi, London, United Kingdom





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek