logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kochajcie mnie, mamo i tato – jedno słowo robi różnicę
25.03.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Kochajcie mnie, mamo i tato – jedno słowo robi różnicę



Naszym zdaniem najważniejsze jest to, żeby w pierwszej kolejności rodzice kochali swoje dziecko. W oczach wielu dzieci w Polsce to wciąż nieosiągalny priorytet – mówią organizatorzy zbiórki na billboardy z hasłem Kochajcie mnie, mamo i tato.

Od dłuższego czasu w całej Polsce pojawiają się antyrozwodowe billboardy z hasłem Kochajcie się, mamo i tato. Podpisuje się pod nimi Wspólnota Trudnych Małżeństw Sychar. Organizacje Miłość Nie wyklucza, Grupa Stonewall oraz Kultura Równości postanowiły zareagować na to w ciekawy sposób, organizując zbiórkę na własne billboardy. Ich hasło różni się od hasła Wspólnoty Sychar zaledwie jednym słowem – Kochajcie MNIE, mamo i tato – ale to wystarczy, by diametralnie zmienić wymowę całości.

Na poparcie swojego postulatu organizacje równościowe przytaczają wstrząsające dane:
88 proc. wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich ojców.
75 proc. wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoje matki.
70 proc. nastolatków LGBT+ ma myśli samobójcze.

To na tym powinny skupiać się kampanie społeczne zakrojone w Polsce na tak szeroką skalę. Dlatego zrzućmy się wspólnie na naszą odpowiedź – tłumaczą organizacje. Na początek planują, by billboard z wizerunkiem chłopca, który właśnie został spoliczkowany, pojawił się w jak największej liczbie miejsc w całym kraju. Autorką pomysłu i grafiki na plakaty jest Karolina „Szarosen” Plewińska.

Zbiórka z miejsca zrobiła furorę w mediach społecznościowych. W ciągu pierwszych trzech godzin udało się zebrać ponad 100 tys. złotych, obecnie kwota ta znacznie przekroczyła 600 tys. Wszyscy chętni mogą ją wesprzeć TUTAJ.

Równocześnie stowarzyszenia apelują: jeśli potrzebujesz pomocy, wejdź na stronę kochajciemnie.pl, gdzie można znaleźć kontakty do darmowej pomocy psychologicznej.

To już kolejna w ostatnim czasie organizowana w naszym kraju „bitwa na billboardy”. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.

NGO LGBT walka z przemocą LGBTQ+ Komunikacja w rodzinie Kochajcie mnie mamo i tato Grupa Stonewall Miłość Nie Wyklucza Kultura Równości


Nazwa kampanii:
Kochajcie mnie, mamo i tato
Nadawca:
Miłość Nie wyklucza, Grupa Stonewall, Kultura Równości
Media:
billboard, darmowa pomoc psychologiczna
Adresaci:
ogół społeczeństwa





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 07.05.2025slider

    Imperium zbudowane na odpadach

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek