logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  01.12.2011

Kochają i kłócą się tak samo

Your browser does not support the video tag.


Zaskakujący i wzruszający spot. Zaczyna się niewinnie. Przypadkowe spotkanie, wymiana telefonów i nerwowe oczekiwanie – „zadzwoni? nie zadzwoni?”. W telegraficznym skrócie, oczami jednego z partnerów, spot kampani „It is time” opowiada o miłosnej relacji dwojga ludzi. Wspólne szczęście wieńczy propozycja małżeństwa. Młody chłopak wyciąga czerwone pudelko, klęka i dopiero teraz odbiorca widzi, że jego partner też jest mężczyzną.

Kreacja kampanii „It’s time” (Nadszedł czas) opowiada o tym, że relacje gejowskie nie różnią się niczym od  heteroseksualnych. Są równie piękne i godne szacunku. Jest w nich miejsce na miłość, intymność, nerwy, śmiech i łzy. A także na małżeństwo. Nadawca kampanii, australijska organizacja „Get Up!” apeluje „End marriage discrimination” (Koniec dyskryminacji małżeństw). Obok hasła pojawia się odnośnik do strony internetowej, na której można podpisać się pod petycją postulującą legalizację małżeństw osób tej samej płci w Australi. Jest ona adresowana do australijskiej premier Julii Gillard, stojącej także na czele rządzącej Australijskiej Partii Pracy.

„Get Up! Action for Australia” to organizacja pozarządowa, która stawia sobie za cel walkę z wszelkimi formami wykluczenia i budowanie postępowego społeczeństwa obywatelskiego na Antypodach. Akcja „It’s time” spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Reklamujący ją spot jest określany jako najlepszy z dotychczas nakręconych klipów, wspierających legalizację małżeństw osób tej samej płci. Na YouTubie był wyświetlany niemal 4 miliony razy.
J. Czerwiński


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
It’s time
Czas:
2011.11.26
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Australia
Nadawca:
Get Up! Action for Australia
Media:
Internet
Adresaci:
Rząd Australii, osoby dorosłe
Hasło kampani:
It’s time. End marriage discrimination (Nadszedł czas. Koniec z dyskryminacją małżeństw)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek