Scottish Executive, organizacja rządowa realizująca multitematyczny program „Healthier Scotland”, w 2003 roku zainicjowała 6-tygodniową kampanię „Women and Alcohol” skierowaną do kobiet, w wieku powyżej 25 lat, o skutkach nazbyt częstego i nazbyt intensywnego picia alkoholu. Badania pokazały, że wbrew pozorom, to nie nastolatki i kobiety niepracujące piją najwięcej, ale te pracujące w firmach, na pełnym etatach, często dobrze płatnych.
Kampania wskazuje głównie na wpływ ilości wypitego alkoholu na ryzyko zachorowania na raka piersi oraz na przybytek wagi i zmniejszenie zdolności do zajścia w ciążę. Jej celem było zachęcenie kobiet do ograniczenia picia alkoholu, a kobiet nadużywających go – do niepicia co najmniej 2 dni w tygodniu.
Kobiety ze względów fizjologicznych są bardziej niż mężczyźni podatne na zły wpływ alkoholu. Plakaty z reklamami pojawiły się w centrach handlowych i centrach rozrywki.
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…