Scottish Executive, organizacja rządowa realizująca multitematyczny program „Healthier Scotland”, w 2003 roku zainicjowała 6-tygodniową kampanię „Women and Alcohol” skierowaną do kobiet, w wieku powyżej 25 lat, o skutkach nazbyt częstego i nazbyt intensywnego picia alkoholu. Badania pokazały, że wbrew pozorom, to nie nastolatki i kobiety niepracujące piją najwięcej, ale te pracujące w firmach, na pełnym etatach, często dobrze płatnych.
Kampania wskazuje głównie na wpływ ilości wypitego alkoholu na ryzyko zachorowania na raka piersi oraz na przybytek wagi i zmniejszenie zdolności do zajścia w ciążę. Jej celem było zachęcenie kobiet do ograniczenia picia alkoholu, a kobiet nadużywających go – do niepicia co najmniej 2 dni w tygodniu.
Kobiety ze względów fizjologicznych są bardziej niż mężczyźni podatne na zły wpływ alkoholu. Plakaty z reklamami pojawiły się w centrach handlowych i centrach rozrywki.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych