W dobie kontrowersyjnych kampanii promujących czystość trawników, wzbudzających skrajne – z reguły negatywne – emocje, Maciej Jan Mackiewicz przedstawia swój projekt plakatu kampanii na rzecz sprzątania po sobie i swoich przyjaciołach. – Stanowi on swoistego rodzaju bufor między medialną nagonką a zmianą świadomości i przyzwyczajeń społecznych właścicieli czworonogów. Klocki widoczne na zdjęciu w sposób niekonwencjonalny nawiązują do problemu, który niewątpliwie istnieje. Drugi plan ukazuje dwóch równoprawnych użytkowników terenów zielonych korzystających z dobrodziejstw natury w harmonii i przyjaźni – tłumaczy autor. Całość kompozycji ma skłaniać do refleksji i humorystycznie pobudzać do faktycznej, spokojnej przemiany społecznej.
Maciej Jan Mackiewicz urodził się w 1976r. w Warszawie, jest ekonomistą odkrywającym swoje zamiłowania związane z zagadnieniami PR. Autor scenariuszy reklam antynikotynowych.
Nazwa projektu:
Sprzątajmy klocki naszych milusińskich
Zasięg (kraj/kraje):
Polska
Autor:
Maciej Jan Mackiewicz
Data:
04/2011
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
29.08.2023
Plastik, wszędzie plastik
-
17.07.2023
Uwolnić Leopardy!
-
10.07.2023
„Autosobriety” – ruszył program szkoleniowy na temat bezpieczeństwa na drodze