logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Klocki trzeba sprzątać
08.05.2011
Tematy: Akcje

Klocki trzeba sprzątać



W dobie kontrowersyjnych kampanii promujących czystość trawników, wzbudzających skrajne – z reguły negatywne – emocje, Maciej Jan Mackiewicz przedstawia swój projekt plakatu kampanii na rzecz sprzątania po sobie i swoich przyjaciołach. – Stanowi on swoistego rodzaju bufor między medialną nagonką a zmianą świadomości i przyzwyczajeń społecznych właścicieli czworonogów. Klocki widoczne na zdjęciu w sposób niekonwencjonalny nawiązują do problemu, który niewątpliwie istnieje. Drugi plan ukazuje dwóch równoprawnych użytkowników terenów zielonych korzystających z dobrodziejstw natury w harmonii i przyjaźni – tłumaczy autor. Całość kompozycji ma skłaniać do refleksji i humorystycznie pobudzać do faktycznej, spokojnej przemiany społecznej.

Maciej Jan Mackiewicz urodził się w 1976r. w Warszawie, jest ekonomistą odkrywającym swoje zamiłowania związane z zagadnieniami PR. Autor scenariuszy reklam antynikotynowych.

Nazwa projektu:
Sprzątajmy klocki naszych milusińskich

Zasięg (kraj/kraje):
Polska

Autor:
Maciej Jan Mackiewicz

Data:
04/2011








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek