logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Klimatolubni celebryci
28.11.2009
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Klimatolubni celebryci

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Dzisiaj rusza nowa kampania proekologiczna z udziałem Szymona Majewskiego, Edyty Górniak i Otylii Jędrzejczak, którzy przekonują jak przez prostą zmianę codziennych nawyków zmienia się klimat na lepszy: zakręcając wodę, zmniejszając temperaturę, wyłączając sprzęty z trybu czuwania. Gwiazdy biorą udział w kampanii non profit.

To kolejna odsłona kampanii edukacyjnej Ministerstwa Środowiska „Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy”.

W przededniu największych światowych politycznych negocjacji w sprawie zmian klimatu, które pod egidą ONZ rozpoczną się w Kopenhadze podczas Konferencji Klimatycznej ONZ, Ministerstwo przypomina: to co każdy z nas robi w życiu codziennym też ma znaczenie dla klimatu. Jak wynika z przeprowadzonych przez resort badań, większość Polaków wie, że powinni żyć bardziej ekologicznie, ale tylko 1/3 oszczędza wodę czy prąd.

– Bycie eko nie musi być ani trudne, ani męczące, ani kosztowne. Z korzyścią dla naszej kieszeni możemy zmieniając nawyki i działając wspólnie mieć realny wpływ na poprawę klimatu. Dlatego Ministerstwo Środowiska do współpracy zaprosiło polskie gwiazdy, żeby pokazać, że każdy z nas może żyć bardziej przyjaźnie dla klimatu – podkreśla Janusz Zaleski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Środowiska.

Kampanię (pro bono) realizuje agencja Polymus, a za realizację spotów odpowiedzialna jest firma Rochstar. Spoty reklamowe emitowane będą w telewizji do stycznia 2010 roku.

Strona kampanii: http://klimatolubni.pl/



Nazwa kampanii:
Klimatolubni
Czas:
2009.11.28 - 2009.12.31
Nadawca:
Ministerstwo Środowiska
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Polymus
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek