logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  23.04.2011

Kiedyś był gwiazdą, teraz tkwi w gwiazdce

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Sean był mistrzem – gwiazdą piłki nożnej, obiektem westchnień dziewczyn, idolem ubranych w peruki kibiców. Piękne czasy minęły w momencie, gdy zaczął używać sterydów. Teraz Sean jest przegrany, traci uznanie kolegów i musi paradować w przebraniu czerwonej gwiazdy, tzw. asteryska.

Komitet Olimpijski USA wraz z Ad Council wykorzystali symbol asteryska (haeavy asterisk) jako logo w antysterydowej kampanii „Play Asterisk Free”, której hasło brzmi „Don’t be an asterisk” ("Nie bądź asteryskiem"). Asterysk – symbol typograficzny w kształcie gwiazdki – w sporcie używany jest w potocznym znaczeniu jako określenie zawodnika, który swój sukces zawdzięcza nie własnej ciężkiej pracy, a jedynie sterydom. Określenie to ma charakter potępiający i może przyczynić się do przekreślenia całej dotychczasowej kariery sportowca.

Kampania skierowana jest do młodych osób czynnie zaangażowanych w uprawianie sportu. Poza dostarczeniem wiedzy o tym, jak bardzo szkodliwe dla organizmu jest stosowanie sterydów, kampania ma na celu wytworzenie w młodych ludziach przekanoania, że jest to jednocześnie coś bardzo potępianego w świecie sportu i może raz na zawsze przekreślić szansę na dalszą karierę. Sterydy więcej odbierają, niż dają. Młody sportowiec zdemaskowany na używaniu sterydów nigdy nie będzie mieć już możliwości zdobycia stypendium, zostaje wykluczony ze sportowej społeczności i traci przyjaciół. Taki zawodnik definitywnie wypada z gry.

Realizacją kampanii zajęłą się amerykańska agencja TBWA/Chiat/Day.
M. Waręska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Play Asterisk Free
Czas:
2011.4.18
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
United States Olympic Committee, Ad Council
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
TBWA/Chiat/Day
Adresaci:
Młodzi sportowcy
Hasło kampani:
Don’t be an asterisk (Nie bądź asteryskiem)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek