logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kiedy tata stracił głowę
04.12.2011
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Kiedy tata stracił głowę



Mężczyzna ze swoją głową w ręku goni przerażonych nastolatków, gubiących w trakcie ucieczki butelki od piwa, w reklamach stylizowanych (z sukcesem!) na amerykańskie plakaty filmów grozy pt. „The night dad lost his head” („Kiedy tata stracił głowę”) i „Return of the Parents” („Powrót Rodziców”), z połowy ubiegłego stulecia.

Mimo charakterystycznej stylizacji, nie są to oczywiście plakaty promujące horrory, ale kampania „No Underage Drinking” ("Nie dla picia alkoholu przez nieletnich") stworzona na zlecenie organizacji Parents Empowered (Władni Rodzice). Celem kreacji jest przekonanie rodziców, jak wiele może zdziałać ich stanowczy sprzeciw wobec picia alkoholu przez dzieci. Hasło kampanii podkreśla: „Your Influence Is Bigger Than You Think” („Twój wpływ jest większy niż myślisz”), a dodatkowy podpis pod każdą z grafik przekonuje: „Parental disapproval is the number one reason kids don’t drink” (“Sprzeciw rodziców jest głównym powodem, dla którego dzieci nie piją”).

Czy aby na pewno jednak do dobrego zachowania dzieci wystarczy po prostu sprzeciw rodziców? Odpowiedź jest raczej oczywista.
P.Ruszkowska



Nazwa kampanii:
No Underage Drinking
Czas:
2011.12.1 - 2011.12.30
Nadawca:
Parents Empowered
Media:
Citylighty, prasa
Wykonawca:
R&R Partners
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
Your Influence Is Bigger Than You Think (Twój wpływ jest większy niż myślisz)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek