Kiedy tata stracił głowę
Mężczyzna ze swoją głową w ręku goni przerażonych nastolatków, gubiących w trakcie ucieczki butelki od piwa, w reklamach stylizowanych (z sukcesem!) na amerykańskie plakaty filmów grozy pt. „The night dad lost his head” („Kiedy tata stracił głowę”) i „Return of the Parents” („Powrót Rodziców”), z połowy ubiegłego stulecia.
Mimo charakterystycznej stylizacji, nie są to oczywiście plakaty promujące horrory, ale kampania „No Underage Drinking” ("Nie dla picia alkoholu przez nieletnich") stworzona na zlecenie organizacji Parents Empowered (Władni Rodzice). Celem kreacji jest przekonanie rodziców, jak wiele może zdziałać ich stanowczy sprzeciw wobec picia alkoholu przez dzieci. Hasło kampanii podkreśla: „Your Influence Is Bigger Than You Think” („Twój wpływ jest większy niż myślisz”), a dodatkowy podpis pod każdą z grafik przekonuje: „Parental disapproval is the number one reason kids don’t drink” (“Sprzeciw rodziców jest głównym powodem, dla którego dzieci nie piją”).
Czy aby na pewno jednak do dobrego zachowania dzieci wystarczy po prostu sprzeciw rodziców? Odpowiedź jest raczej oczywista.
P.Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
24.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
23.05.2024
Ciężka ręka
-
22.05.2024
Co za różnica? Ty
-
22.05.2024
Ikea zmienia narrację
-
22.05.2024
Zaginęło dziecko