Kiedy tata stracił głowę
Mężczyzna ze swoją głową w ręku goni przerażonych nastolatków, gubiących w trakcie ucieczki butelki od piwa, w reklamach stylizowanych (z sukcesem!) na amerykańskie plakaty filmów grozy pt. „The night dad lost his head” („Kiedy tata stracił głowę”) i „Return of the Parents” („Powrót Rodziców”), z połowy ubiegłego stulecia.
Mimo charakterystycznej stylizacji, nie są to oczywiście plakaty promujące horrory, ale kampania „No Underage Drinking” ("Nie dla picia alkoholu przez nieletnich") stworzona na zlecenie organizacji Parents Empowered (Władni Rodzice). Celem kreacji jest przekonanie rodziców, jak wiele może zdziałać ich stanowczy sprzeciw wobec picia alkoholu przez dzieci. Hasło kampanii podkreśla: „Your Influence Is Bigger Than You Think” („Twój wpływ jest większy niż myślisz”), a dodatkowy podpis pod każdą z grafik przekonuje: „Parental disapproval is the number one reason kids don’t drink” (“Sprzeciw rodziców jest głównym powodem, dla którego dzieci nie piją”).
Czy aby na pewno jednak do dobrego zachowania dzieci wystarczy po prostu sprzeciw rodziców? Odpowiedź jest raczej oczywista.
P.Ruszkowska
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie