logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kiedy pies prześladuje człowieka
18.01.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Kiedy pies prześladuje człowieka

Your browser does not support the video tag.


"Jeśli nie zaalarmujesz, widok cierpiącego zwierzęcia może cię prześladować." Wczoraj rozpoczęła się kampania „Reaguj” zwracająca uwagę na agresję ludzi wobec zwierząt i obojętność świadków takiej przemocy. Maltretowanie zwierząt jest często ignorowane, co zazwyczaj oznacza jego akceptację. Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce poprzez kampanię chce zwrócić uwagę ludzi na przemoc wobec zwierząt oraz zachęcić do walki o prawa zwierząt – np. poprzez przekazanie 1 procenta swojego podatku tej właśnie organizacji.

Kampania zbiega się z ostatnimi głośnymi przypadkami agresji ludzi wobec psów – z Lipnicy Małej trzej mężczyźni w wyjątkowo brutalny sposób zabili psa, ciągnąc go za samochodem na linie holowniczej. Otrzymali za to wyrok 10 miesięcy bezwzględnego więzienia.

Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie, internecie i poprzez ulotki. Potrwa do końca kwietnia. Kreację przygotowała agencja Grey, spot wyreżyserowała Katarzyna Adamik, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom. Layouty prasowe przygotowała firma Photoby, a zdjęcia wykonał brytyjski fotograf sztuki użytkowej Jason Hindley.



Nazwa kampanii:
Reaguj
Czas:
2011.1.17 - 2011.4.30
Nadawca:
Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami
Media:
Telewizja, prasa, internet, ulotki
Wykonawca:
Grey Warszawa, Photoby
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, podatnicy
Hasło kampani:
Jeśli nie zaalarmujesz, widok cierpiącego zwierzęcia może cię prześladować. Reaguj.





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek