logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kiedy kobieta jest piękna
16.07.2011
Tematy: Kreacje / printy

Kiedy kobieta jest piękna



Kobieta, która jest spełniona zawodowo, samodzielna i świadoma to kobieta piękna i szczęśliwa – przekonuje Christian’s Women Job Corp z Nashville w Tennessee.

CWJP to organizacja, która ma swoje oddziały w całych Stanach. Jej zadaniem jest pomoc kobietom z ubogich środowisk w odzyskaniu wiary w siebie i odnalezieniu się na rynku pracy. Fundacja nie tylko prowadzi kursy zawodowe, ale także wspiera kobiety w rozwoju osobistym i dążeniu do własnego szczęścia, z naciskiem na to ostatnie. Jak mówi jedno z haseł kampanii: „Jedna rzecz to pomóc komuś znaleźć pracę, inna rzecz pomóc mu odnaleźć siebie”.

Akcję promocyjną dla fundacji wykonała agencja Bohan z Nashville, która wcześniej odpowiadała m.in. za rewitalizację wizerunku miejscowego kościoła Metodystów. Jak piszą na swojej stronie twórcy reklamy, cele fundacji wydają im się szczególnie istotne, nie tylko ze względu na to co robi ona dla poszczególnych kobiet, ale także dla całej miejskiej społeczności.

Hasła kampanii:
A woman’s place is anywhere she wants to be (Miejsce kobiety jest tam, gdzie chce ona być);
The most beautiful makeovers don’t necessarily involve make-up (Najpiękniejsze przemiany niekoniecznie dokonują się poprzez makijaż);
It’s one thing to help someone find their job. It’s quite another to help them find themselves (Jedna rzecz to pomóc komuś znaleźć pracę, inna rzecz pomóc mu odnaleźć siebie);
Dreams can come true, but not until someone helps wake you up (Marzenia mogą się spełnić, jeśli tylko ktoś pomoże Ci się przebudzić);
Sometimes the most important part of a woman’s wardrobe is her bootstraps (Czasem najważniejszą częścią kobiecej garderoby jest samodzielność)
K. Lipińska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek