Mięso w spódniczce i worek treningowy w sukience stanowią dobitną kreacyjnie metaforę tego, jak niektórzy mężczyźni traktują kobiety. Amerykańska kampania z listopada 2008 roku stanowi sprzeciw wobec przemocy stosowanej przez mężczyzn wobec swoich partnerek. Zorganizowała ją Rhode Island Coalition Against Domestic Violence we współpracy z agencją Bilinki & Groggins.
Kampania uświadamia, że choć większość mężczyzn nie akceptuje przemocy wobec kobiet, to niewielu z nich o tym ma odwagę głośno mówić, a właśnie opinia mężczyzn jest skutecznym narzędziem w walce z tym procederem.
Nazwa kampanii:
Piece of meat / Punching bag
Czas:
2008.11.1 - 2008.1.30
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Rhode Island Coalition Against Domestic Violence
Media:
Prasa
Wykonawca:
Bilinki & Groggins (Providence)
Adresaci:
Mężczyźni
Hasło kampani:
It's not acceptable to treat a woman like one. Most men agree, but few speak out. Please, be heard. A man's voice is an effective way to change demeaning societal attitudes towards women.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem