Do serii projektów na reklamy społeczne pt. „Sprzątajmy klocki naszych milusińskich” i „Sprzątajmy psie kuPki”, motywujących do sprzątania odchodów po swoich psach, dołączył jeszcze jeden pod hasłem „Tak wyglądają prawdziwe kasztany”.
– Plakat przedstawia znane doskonale miłośnikom rodzinnych, jesiennych zabaw, kasztany. Umieszczony na plakacie napis „TAK WYGLĄDAJĄ PRAWDZIWE KASZTANY” dokładnie opisuje przedstawioną rzeczywistość.
Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie nasuwające się od razu po spojrzeniu na plakat pytanie „JAK WYGLĄDAJĄ KASZTANY FAŁSZYWE”? – tłumaczy swoją koncepcję autor, Maciej Jan Mackiewicz – Co więcej, odbiorca może dokonać kolejnej interpretacji. Patrząc na plakat może zadać sobie pytanie skoro prawdziwe kasztany wyglądają ze swojego naturalnego otoczenia, czyli skorupki, to skąd wyglądają fałszywe kasztany? Jeśli natomiast trafimy na odbiorcę leniwego, który nie dokona żadnej z ww. interpretacji plakat będzie pełnić funkcję jedynie informacyjną.
Nazwa projektu:
Tak wyglądają prawdziwe kasztany
Zasięg (kraj/kraje):
Polska
Autor:
Maciej Jan Mackiewicz
Data:
09/2011
Kontakt:
maciej.mackiewicz@dobrewzorce.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2023
Powiedz bliskim „Nie jest ze mną OK” – radzą influencerzy w kampanii „Zobacz człowieka”
-
03.10.2023
Wyścig z ogniem
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
29.08.2023
Plastik, wszędzie plastik