logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  14.01.2014

Internetowe "szalone koty" z przekazem

Your browser does not support the video tag.


Spot tej kampanii wykorzystuje internetowy fenomen filmów, w których głównymi bohaterami są koty. Zwierzęta te są prawdopodobnie najczęściej oglądanymi przez internautów stworzeniami, niezależnie od tego, czy chodzi o krótkie wideo przedstawiające najsłodsze kocięta świata, kota „ninja”, czworonoga pływającego w wannie lub jeżdżącego na deskorolce, czy nawet kłótnię kotów, która do złudzenia przypomina małżeńską sprzeczkę.

Twórca kampanii, londyńska agencja Iris, wykorzystała to zjawisko tworząc viralowy, internetowy film, który stanowi kompilację krótkich ujęć właśnie z tymi zwierzętami – przypominający popularne w internecie materiały. Informacja pod filmem zachęca, by obejrzeć go do końca. Wydaje się, że taki zabieg w sprytny sposób pomoże w zyskaniu widowni, a tym samym, w przekazaniu ważnego przesłania jak największej liczbie osób. Poszczególne części filmu przedstawiają koty w scenach skoków, upadków czy wspinaczki po pionowej ścianie budynku, które, choć wydają się groźne, bawią, bo, na szczęście, ich bohaterowie wychodzą z nich cało; w końcu, jak wiadomo –  kot zawsze spada na cztery łapy, czy też, jak mówi inne powiedzenie –  koty mają dziewięć żyć.

Nadawca kampanii, organizacja Quit UK, tworzy z tej frazy główne hasło kampanii: „Only cats have nine lives. You don`t” ("Tylko koty mają dziewięć żyć. Ty nie"). Aby rzucić nałóg, który jest równie, jeśli nie bardziej, niebezpieczny i ryzykowny co wyczyny kotów ukazane w spocie fundacja zachęca do odwiedzania swojej strony internetowej, na której znajdują się wszelkie niezbędne informacje potrzebne osobom potrzebującym wsparcia i pomocy w procesie rzucania palenia i walki z nałogiem tytoniowym.

Quit UK to organizacja non profit, której misją jest zmniejszenie niepotrzebnego cierpienia, chorób i śmierci spowodowanej przez uzależnienie tytoniowe oraz, w przyszłości, dążenie do Wielkiej Brytanii wolnej od dymu papierosowego. Organizacja zapewnia pomoc w rzucaniu palenia poprzez wsparcie specjalnie przygotowanych w tym celu doradców.

Ewa Zasada


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Only cats have nine lives
Czas:
2013.11.21
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Quit UK
Media:
Internet
Wykonawca:
Iris London
Adresaci:
Osoby palące papierosy
Hasło kampani:
Only cats have nine lives. You don`t. (Tylko koty mają dziewięć żyć. Ty nie)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek