Bezdomność to głód, to brak ciepłego miejsca do spania. To ciągłe bycie przeganianym. To w końcu zależność od innych. Na pomoc czekają nie tylko bezdomni ludzie, ale też zwierzęta, o czym przekonuje hasło kanadyjskiej kampanii "We need your help. Please visit us online". To szczególnie istotne zimą.
Reklamy kampanii to przygnębiające zdjęcia sytuacji, jakie niejednokrotnie można dostrzec na ulicach, ale tutaj bohaterami są psy, a nie ludzie. Psia miska, służąca do żebrania i poszarpane legowisko, ogrzewane ulicznym sposobem, stanowią centralne punkty kreacji przygotowanej przez agencję Due North z Toronto. Cel tej inicjatywy wydaje się być jasny i czytelny: zmniejszyć liczę bezdomnych zwierząt i zwiększyć liczbę adopcji.
Przygotowane w ramach kampanii plakaty odsyłają na stronę internetową jej inicjatora – organizacji Helping Homeless Pets (HHP). Promuje ona adopcję i wspiera inne organizacje niosące pomoc bezdomnym zwierzętom. Na stronie www.helpinghomelesspets.com można znaleźć m.in. informacje o zwierzętach czekających na nowych właścicieli oraz kilka ważnych pytań i odpowiedzi, z którymi powinien zapoznać się każdy, kto myśli o zaadoptowaniu zwierzęcia. Dostępny jest także formularz on-line umożliwiający szybkie przekazanie środków finansowych dla HHP lub innej rekomendowanej organizacji.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2023
Do ostatniego okruszka
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie