logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Inny wymiar bezdomności
15.12.2009
Tematy: Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko

Inny wymiar bezdomności



Bezdomność to głód, to brak ciepłego miejsca do spania. To ciągłe bycie przeganianym. To w końcu zależność od innych. Na pomoc czekają nie tylko bezdomni ludzie, ale też zwierzęta, o czym przekonuje hasło kanadyjskiej kampanii "We need your help. Please visit us online". To szczególnie istotne zimą.

Reklamy kampanii to przygnębiające zdjęcia sytuacji, jakie niejednokrotnie można dostrzec na ulicach, ale tutaj bohaterami są psy, a nie ludzie. Psia miska, służąca do żebrania i poszarpane legowisko, ogrzewane ulicznym sposobem, stanowią centralne punkty kreacji przygotowanej przez agencję Due North z Toronto. Cel tej inicjatywy wydaje się być jasny i czytelny: zmniejszyć liczę bezdomnych zwierząt i zwiększyć liczbę adopcji.

Przygotowane w ramach kampanii plakaty odsyłają na stronę internetową jej inicjatora – organizacji Helping Homeless Pets (HHP). Promuje ona adopcję i wspiera inne organizacje niosące pomoc bezdomnym zwierzętom. Na stronie www.helpinghomelesspets.com można znaleźć m.in. informacje o zwierzętach czekających na nowych właścicieli oraz kilka ważnych pytań i odpowiedzi, z którymi powinien zapoznać się każdy, kto myśli o zaadoptowaniu zwierzęcia. Dostępny jest także formularz on-line umożliwiający szybkie przekazanie środków finansowych dla HHP lub innej rekomendowanej organizacji.
K. Kukuła



Nazwa kampanii:
Homeless Pets
Czas:
2009.12.10 - 2009.12.31
Nadawca:
Helping Homeless Pets (HHP)
Media:
Plakaty, internet
Wykonawca:
Due North (Toronto)
Adresaci:
Całe społeczeństwo
Hasło kampani:
We need your help. Please visit us online. (Potrzebujemy twojej pomocy. Prosimy, odwiedź naszą stronę)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek