Kampania „Domestic violence is against the law” odbyła się w Stanach Zjednoczonych, w Massachusetts, w czerwcu 2007 roku. Kierowana była do imigrantów, którym starano się uświadomić, że przemoc domowa jest zawsze sprzeczna z prawem, niezależnie od tego, kto jest jej ofiarą – czy rodowity Amerykanin, czy imigrant. Organizator kampanii, koalicja MIRA (Massachusetts Immigrant and Refugee Advocacy Coalition) oraz Departament Zdrowia zaoferowały pomoc osobom pokrzywdzonym przez infolinię SafeLink, monitorując jednocześnie działania policji w zakresie pomagania pokrzywdzonym imigrantom.
Kampania reklamowa pojawiła się na plakatach i w prasie lokalnej.
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona