logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Historia pewnego banana
11.07.2017
Tematy: Wydarzenia, Kampanie, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Ekologia i środowisko, Inne

Historia pewnego banana



Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie uruchomiła wakacyjną akcję #Storyofbanana. Pocztówka z wakacji. Jej celem jest dostarczenie wiedzy na temat tego, w jakich warunkach powstają banany dostępne w polskich sklepach. Służyła temu będzie strona internetowa www.storyofbanana.com/pl. W ramach akcji startuje również konkurs fotograficzny na najlepsze zdjęcie z letnich podróży wraz z bohaterem akcji – bananem.

Banany to owoce, które Polacy kupują najczęściej, zaraz po jabłkach. Są energetyczną i praktyczną przekąską, chętnie zabieraną przez nas na wycieczki i wakacyjne podróże. Jednak banan, ten dostępny w naszych sklepach, ma swoją ciemną stronę. W akcji #Storyofbanana. Pocztówka z wakacji Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie pragnie zwrócić uwagę na to, w jakich warunkach powstają banany oraz zachęcić do pogłębiana wiedzy na ten temat i stawania się bardziej świadomym konsumentem. W tym celu powstała strona www.storyofbanana.com/pl, która pokazuje prawdę o bananach oraz ludziach pracujących przy ich uprawie. Klikając w link można obejrzeć filmiki z Ekwadoru, Kostaryki czy Peru, dowiedzieć się o warunkach panujących na plantacjach, o stosowanych pestycydach, ale również o istniejących alternatywach.

KONKURS

W ramach akcji wakacyjnej startuje również konkurs na najciekawsze zdjęcie z bananem z  podróży, zrobione podczas wypoczynku lub urlopu.  W dniach od 3 lipca do 31 sierpnia 2017 roku uczestnicy muszą robić zdjęcia oraz publikować je poprzez serwisy społecznościowe. Pięć najlepszych zdjęć wybierze trzyosobowe jury składające się z członków Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie. Nagrodami są produkty pochodzące z upcyklingu (nerka, portmonetka, worek i kosmetyczka) z aplikacjami w kształcie banana oraz torba „Uczciwy banan“ z bawełny ekologicznej.

Aby wziąć udział w konkursie, należy opublikować zdjęcie na profilu Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie w serwisie Facebook, w komentarzu pod postem konkursowym: https://goo.gl/rYU46F .

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie FKO: https://goo.gl/8d3hBc



Nazwa kampanii:
#Storyofbanana
Czas:
2017.7.3 - 2017.8.31
Nadawca:
Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek