Panda, niedźwiedź i hipopotam walczą o ochronę dzikiej przyrody i uświadamiają, że wszystko w niej jest powiązane.
Indyjski oddział agencji reklamowej Ogilvy & Mather przy tworzeniu kreacji dla lokalnej filii WWF – światowej organizacji walczącej o ochronę zagrożonych gatunków roślin i zwierząt – wykorzystał wizerunki lubianych, a jednocześnie zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt.
Agencja stworzyła trzy bardzo proste w formie plakaty. Kkażdy plakat ma białe to i każdy z nich przedstawia uproszczony wizerunek jednego ze zwierząt. Na ich przedstawienia składają się z kolei grafiki symbolizujące drzewa. Całość na plakatach wieńczy hasło przy logo WWF: „Trees save wildlife. Wildlife saves trees” („Drzewa chronią dziką przyrodę. Dzika przyroda chroni drzewa”).
Kreacja uświadamia odbiorcom w obrazowy sposób, że do ocalenia zagrożonych gatunków potrzebna jest ochrona całego środowiska naturalnego. Przedstawione zwierzęta wzbudzają pozytywne emocje, dlatego użyto ich wizerunków, by zachęcić do ochrony otoczenia niezbędnego im do przetrwania.
Daria Ostrowska
zobacz także
-
20.11.2025Kreacje / printy
Przeprowadzka
-
19.11.2025Kreacje / printy
Jeśli dasz mi smartfon
-
18.11.2025Kreacje / printy
Niewidoczni sportowcy
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz



