logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Hipopotam potrzebuje drzewa
24.09.2014
Tematy: Kreacje / printy

Hipopotam potrzebuje drzewa



Panda, niedźwiedź i hipopotam walczą o ochronę dzikiej przyrody i uświadamiają, że wszystko w niej jest powiązane.

Indyjski oddział agencji reklamowej Ogilvy & Mather przy tworzeniu kreacji dla lokalnej filii WWF – światowej organizacji walczącej o ochronę zagrożonych gatunków roślin i zwierząt – wykorzystał wizerunki lubianych, a jednocześnie zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt.

Agencja stworzyła trzy bardzo proste w formie plakaty. Kkażdy plakat ma białe to i każdy z nich przedstawia uproszczony wizerunek jednego ze zwierząt. Na ich przedstawienia składają się z kolei grafiki symbolizujące drzewa. Całość na plakatach wieńczy hasło przy logo WWF: „Trees save wildlife. Wildlife saves trees” („Drzewa chronią dziką przyrodę. Dzika przyroda chroni drzewa”).

Kreacja uświadamia odbiorcom w obrazowy sposób, że do ocalenia zagrożonych gatunków potrzebna jest ochrona całego środowiska naturalnego. Przedstawione zwierzęta wzbudzają pozytywne emocje, dlatego użyto ich wizerunków, by zachęcić do ochrony otoczenia niezbędnego im do przetrwania.

Daria Ostrowska








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.11.2025Kreacje / printy

    Przeprowadzka

  • 19.11.2025Kreacje / printy

    Jeśli dasz mi smartfon

  • 18.11.2025Kreacje / printy

    Niewidoczni sportowcy

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek