Komentarz do tej kampanii właściwie jest zbędny w tym szczególnie ciężkim czasie dla mieszkańców Haiti. Kraj rozpadł się w 35 sekund, ale pomóc można w jeszcze krótszym czasie – przekonuje amerykańska kampania telewizyjna.
Organizacja o międzynarodowym zasięgu – International Rescue Committee – prowadzi zbiórkę pieniędzy na pomoc dla ofiar trzęsień ziemi na Haiti. Spot reklamowy (wykonany pro bono przez agencję McCann Erickson NY) zmontowano z reporterskich zdjęć z miejsca tragedii.
Nazwa kampanii:
Help Haiti now
Czas:
2010.1.18
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
International Rescue Committee
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
McCann Erickson NY
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Help Haiti now
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem