Komentarz do tej kampanii właściwie jest zbędny w tym szczególnie ciężkim czasie dla mieszkańców Haiti. Kraj rozpadł się w 35 sekund, ale pomóc można w jeszcze krótszym czasie – przekonuje amerykańska kampania telewizyjna.
Organizacja o międzynarodowym zasięgu – International Rescue Committee – prowadzi zbiórkę pieniędzy na pomoc dla ofiar trzęsień ziemi na Haiti. Spot reklamowy (wykonany pro bono przez agencję McCann Erickson NY) zmontowano z reporterskich zdjęć z miejsca tragedii.
Nazwa kampanii:
Help Haiti now
Czas:
2010.1.18
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
International Rescue Committee
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
McCann Erickson NY
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Help Haiti now
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza