Rocco Siffredi i Pussykat, gwiazdy pornobiznesu, wzięły udział w kampanii dążącej do usunięcia pornografii dziecięcej z internetu. Symbolem sprzeciwu jest znak X.
Kampania kierowana jest do osób, które regularnie odwiedzają strony internetowe o treści pornograficznej, bo to one mają o mają dużą szansę na odkrycie materiałów porno z udziałem niepełnoletnich. Aby zachęcić porno-miłośników do zgłaszania informacji na temat stron z dziecięcą pornografią, wykorzystano gwiazdy tego biznesu.
Tuż po pierwszej emisji spotu, kampania stała się popularna nie tylko w Belgii, ale również na całym świecie. Film pokazały 4 największe belgijskie kanały telewizyjne, a w internecie obejrzało go ponad 75.000 osób. Duża grupa ludzi pozbyła się swoich zdjęć profilowych na Facebooku zamieniając je na zdjęcia, na których pokazują znak X a liczba zgłoszeń na stronie stopchildporno.be potroiła się z 5 na 15 dziennie.
Kampanii „Cross out child pornography” udało się także wzniecić dyskusję na temat walki w pornografią dziecięcą w parlamencie belgijskim, a jej spot znalazł się na short liście festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Marcin Ratajczyk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa