logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Gwałtowna codzienność
09.12.2008
Tematy: Kreacje / printy

Gwałtowna codzienność



Węgierski oddział Amnesty International we współpracy z agencją DDB z Budapesztu w kwietniu br. prowadził kampanię „Stop the daily rapes in Darfur” zwracającą poprzez znakomite plakaty uwagę na dramat kobiet z Darfuru, bitych i gwałconych każdego dnia. Poddają się tej brutalności by chronić swoje rodziny, w tym też mężczyzn. (My camp is my home, and the men here are part of my family. I don’t want to let them die by the hands of the melitiamen. So I made a decision in order to keep the men out of danger, I get the firewood myself. That is my gift for them; to face rape every day.).

Dramatyczna sytuacja w sudańskim Darfurze spowodowana jest przez rząd fundamentalistów w Chartumie, który postanowił unicestwić afrykańskie plemiona w Darfurze i zagarnąć ich ziemie. Ludobójstwo trwa tam od 6 lat. Ponad 2,5 miliona czarnych Darfurczyków zostało wypędzonych ze swojej ziemi, ich wioski spalono, a ich bydło zabito. Wegetują na granicy śmierci w obozach dla uchodźców w Darfurze i wschodnim Czadzie bez podstawowych środków do życia.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek