Gra w kuloodporny mur
W telefonie można powstrzymać zabijanie ludzi. Pluton egzekucyjny jest gotowy do oddania strzału. Skazaniec, wcześniej poddany brutalnym torturom, stoi pod ścianą, czekając na śmierć. Dowódca daje sygnał swoim żołnierzom – wszyscy w jednej chwili pociągają za spust. Kule jednak nie dosięgają więźnia – zatrzymują się w połowie lotu, rozbijając się o szklaną ścianę.
Spot, zrealizowany w ramach kampanii o znaczącym tytule „Bulletproof” („Kuloodporny”), wykonany został przez agencję La Chase z Paryża dla Amnesty International, obchodzącej w tym roku 50-lecie swojej działalności. Celem spotu jest promowanie aplikacji na telefon „Bulletproof”, którą można ściągnąć ze strony organizacji. Jest to gra, której fabuła rozgrywa się wokół sceny pokazanej w spocie – zadaniem gracza jest powstrzymanie plutonu egzekucyjnego przed zastrzeleniem skazańca. „Zatrzymaj kule” – głosi właśnie hasło użyte w kampanii. "Zatrzymanie" kul ma w tym wypadku nie tylko charakter symboliczny, wirtualny – poprzez wsparcie działań organizacji możemy faktycznie uratować czyjeś życie.
Pobranie aplikacji ze strony Amnesty International kosztuje 99 centów. Środki finansowe, zebrane w ten sposób, wspomogą działanie organizacji w jej walce o prawa człowieka na całym świecie.
M. Czerwińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem