logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  06.10.2010

Gra w klasy może zaboleć



Dorośli przechodnie w São Paulo dostali możliwość zagrania w różnych miejscach swojego miasta w klasy. Pola gry umieszczono jednak w taki sposób, by zabawa była niemożliwa – w przypadku chęci skakania trzeba by liczyć się z bolesnym upadkiem. Przed podobną niemożnością nie tylko zabawy, ale i zwykłego ruchu, stoją dzieci dotknięte reumatyzmem – podopieczni organizacji Acredite, która przeprowadziła kampanię jesienią 2010 roku. Choroba odbiera im wiele możliwości zabawy, które przysługują zdrowym dzieciom.

Kampanii pod hasłem „Każda zabawa staje się dla dziecka trudna, gdy cierpi ono na reumatyzm.” towarzyszył plakat przedstawiający jeden z chodników z narysowaną grą, wraz z zachętą do przekazywania datków na rzecz organizacji.

Celem kampanii przygotowanej przez agencję Fischer+Fala! z Sao Paulo było podniesienie społecznej świadomości na temat dziecięcej odmiany reumatyzmu oraz zebranie funduszy na kontynuację działalności fundacji Acredite sprawującej opiekę nad chorującymi na reumatyzm dziećmi i młodzieżą ze społecznych nizin.
T. Karwat-Seko


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Hopscotch
Czas:
2010.10.1 - 2010.10.30
Tematy:
Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Acredite - Amigos da Criança com Reumatismo
Media:
Ambient, plakaty
Wykonawca:
Fischer+Fala!(São Paulo)
Adresaci:
Osoby dorosłe, mieszkańcy São Paulo
Hasło kampani:
Any children’s play gets harder when they suffer from rheumatism (Każda zabawa staje się dla dziecka trudna, gdy cierpi ono na reumatyzm.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek