Gorzkie cukierki
Ładnie opakowane cukierki czekały na siedzeniach w warszawskiej Kinotece. "Zjedz cukierka. Nikt się nie dowie. To nasza tajemnica" zachęcała widzów informacja na kartce, na której umocowano łakocia o nazwie "sekret". Sympatyczny nastrój prysł jednak, gdy zobaczyli wyświetlany na ekranie spot.
Mała dziewczynka również została poczęstowana cukierkiem. I także usłyszała słowa o tajemnicy. Wypowiedział je dorosły, zapinając rozporek i wychodząc z jej pokoju. Fundacja Dzieci Niczyje tą akcją przypomina o złych doświadczeniach, jakie są udziałem dzieci molestowanych seksualnie i o tym, że wpływają one na późniejsze, dorosłe życie. FDN zachęca do przekazania 1% podatku na swoją działalność, która skierowana jest także na pomoc najmłodszym doświadczającym przemocy seksualnej. Organizacja prowadzi m.in. telefon zaufania, programy profilaktyczne i terapeutyczne oraz akcje edukacyjne. Spot przygotowano pro bono.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie