logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Walka z przemocą
   ──────  17.04.2015

Gorzkie cukierki

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Ładnie opakowane cukierki czekały na siedzeniach w warszawskiej Kinotece. "Zjedz cukierka. Nikt się nie dowie. To nasza tajemnica" zachęcała widzów informacja na kartce, na której umocowano łakocia o nazwie "sekret". Sympatyczny nastrój prysł jednak, gdy zobaczyli wyświetlany na ekranie spot.

Mała dziewczynka również została poczęstowana cukierkiem. I także usłyszała słowa o tajemnicy. Wypowiedział je dorosły, zapinając rozporek i wychodząc z jej pokoju. Fundacja Dzieci Niczyje tą akcją przypomina o złych doświadczeniach, jakie są udziałem dzieci molestowanych seksualnie i o tym, że wpływają one na późniejsze, dorosłe życie. FDN zachęca do przekazania 1% podatku na swoją działalność, która skierowana jest także na pomoc najmłodszym doświadczającym przemocy seksualnej. Organizacja prowadzi m.in. telefon zaufania, programy profilaktyczne i terapeutyczne oraz akcje edukacyjne. Spot przygotowano pro bono.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Sekret
Czas:
2015.4.14
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Walka z przemocą
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Dzieci Niczyje
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
McCann Worldgroup
Adresaci:
Widzowie Kinoteki, internauci





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek