logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Godnie do samego końca
23.02.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Godnie do samego końca

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Przy wsparciu kabaretu Ani Mru Mru Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia prowadziło od połowy lutego kampanię zachęcającą do wpłaty 1% podatku na swoja działalność. – Pozwólmy rodzicom cieszyć się każdym dniem kiedy jest jeszcze z nimi dziecko, ulżyjmy dzieciom w cierpieniu, bądźmy kiedy tego potrzebują – podsumował misję swojej działalności ojciec Filip, założyciel hospicjum.

Oprócz filmu reklamowego emitowanego w regionalnych i ogólnopolskich stacjach telewizyjnych na ulicach Lublina eksponowane były billboardy. Kampanię wykonała charytatywnie agencja Vena Art.



Nazwa kampanii:
Finał
Czas:
2010.2.18 - 2010.4.30
Nadawca:
Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia
Media:
Telewizja, billboardy
Wykonawca:
Vena Art
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Pomóż im godnie dotrzeć do finału





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek