„Dzięki nam we Francji coraz mniej jest brudnych pedałów” – deklaruje na jednym z pięciu jubileuszowych plakatów francuska organizacja na rzecz walki z AIDS – AIDES – świętująca swoje 25 urodziny. We współpracy z TBWA Paris przygotowała wizerunkową kampanię, informującą o ćwierćwieczu istnienia organizacji. Reklamy wykonano w konwencji surowego collage’u i opatrzono je buntowniczymi hasłami: „Petite piqure de rappel: nous fournissons des toxicomanes et nous en sommes fiers” (Małe ukłucie dla przypomnienia: karmimy narkomanów i jesteśmy z tego dumni); „Tous nos militants n’ont pas le sida mais tous sans exception ont la rage” (Nie wszyscy nasi działacze mają AIDS, ale wszyscy bez wyjątku czują gniew); „Laisser hurler les malades peut se révéler un excellent remède” (Pozwolenie na krzyk chorym, może okazać się doskonałym lekiem); „En 1984, quand on a dit qu’on allait changer la société on nous a pris pour grands malades” (W 1984, kiedy mówiliśmy, że zmienimy społeczeństwo, wzięto nas za poważnie chorych).
M. Kryńska
Przykłady kampanii zrealizowanych przez AIDES: Pająk i skorpion, Explore. Just protect yourself., Baby Baby
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek