Każdego roku w USA 40 tysięcy kobiet umiera na raka piersi. Ta liczba, niepokojąco duża także poza granicami USA, sprawia, że choroba dotyka większość ludzi, atakując choćby osoby z najbliższego otoczenia. Kampania „Become a Hurricane Voice” przeprowadzona w latach 2002 – 2003 przez Hurricane Voices Breast Cancer Foundation – fundację zajmującą się tematyką raka piersi, przebiegała trójtorowo – „It’s Not Me” mówiła o tym, że rak piersi nie zna granic i atakuje każdego bez względu na jego płeć, kolor skóry czy wiek; „The Daily Grind” pokazywała, że rak piersi jest naszą codziennością, bo co 13 minut jakaś osoba umiera z powodu tej choroby, najwyższy więc czas by to zmienić; „Speak Up for Change” przekonywała by przełamać ciszę – by o raku piersi dowiadywać się, rozmawiać i szerzyć wiedzę. Reklamy pojawiały się w prasie.
Organizacja Hurricane Voices właśnie teraz, zakończywszy swoją misję po 8 latach działalności, jest zamykana.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem