Bohaterami poszczególnych odsłon kampanii „Speakers“ (Głośniki) są mieszkańcy dalekich i egzotycznych krajów rozwijających się, pozujący do zdjęć z głośnikami. Sprzęt ten w pobliżu lepianki czy w łodzi rybaka wygląda zaskakująco. Action Aid International wyjaśnia: „We give a voice to those who don’t have one.“ (Dajemy głos tym, którzy go nie mają).
Kreacje przygotowała włoska agencja DLV BBDO, autorem fotografii jest Diego Indraccolo.
Informacje o kampanii i spot reklamowy znajdują się tutaj.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy