logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gdyby wszystko było wiadomo przed ślubem…
02.08.2016
Tematy: Kampanie, Peru, Walka z przemocą

Gdyby wszystko było wiadomo przed ślubem…

Your browser does not support the video tag.


Prośba o rękę to jeden z najważniejszych momentów w życiu. Przyszli małżonkowie decydują się, że odtąd chcą spędzić ze sobą resztę życia.

Tymczasem w peruwiańskiej kampanii "The Proposal" ("Oświadczyny"), wyznanie miłości zastępuje wyznanie nienawiści i obietnica stosowania przemocy, izolowania od świata, upokarzania, obrażania oraz chęci wzbudzania nieustającego strachu i lęku. Doskonale odtworzona sytuacja w której przyszły pan młody deklaruje jaką przyszłość proponuję swojej wybrance, w otoczeniu świec, podniosłej atmosfery, aury tajemniczości i niespodzianki – uderza odbiorcę prawdziwym przekazem. Nie byłoby ofiar przemocy domowej gdyby sprawca prosząc o rękę – odsłaniał swoje prawdziwe oblicze. Kampania jest apelem by reagować, przeciwdziałać i powstrzymać przemoc wobec kobiet.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
The Proposal
Czas:
2016.5.10
Nadawca:
Centro de la Mujer Peruana Flora Tristán
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Circus Grey Perú
Adresaci:
Świadkowie przemocy domowej





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek