logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Peru, Walka z przemocą
   ──────  02.08.2016

Gdyby wszystko było wiadomo przed ślubem…

Your browser does not support the video tag.


Prośba o rękę to jeden z najważniejszych momentów w życiu. Przyszli małżonkowie decydują się, że odtąd chcą spędzić ze sobą resztę życia.

Tymczasem w peruwiańskiej kampanii "The Proposal" ("Oświadczyny"), wyznanie miłości zastępuje wyznanie nienawiści i obietnica stosowania przemocy, izolowania od świata, upokarzania, obrażania oraz chęci wzbudzania nieustającego strachu i lęku. Doskonale odtworzona sytuacja w której przyszły pan młody deklaruje jaką przyszłość proponuję swojej wybrance, w otoczeniu świec, podniosłej atmosfery, aury tajemniczości i niespodzianki – uderza odbiorcę prawdziwym przekazem. Nie byłoby ofiar przemocy domowej gdyby sprawca prosząc o rękę – odsłaniał swoje prawdziwe oblicze. Kampania jest apelem by reagować, przeciwdziałać i powstrzymać przemoc wobec kobiet.

Katarzyna Płaza


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Proposal
Czas:
2016.5.10
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Peru
Nadawca:
Centro de la Mujer Peruana Flora Tristán
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Circus Grey Perú
Adresaci:
Świadkowie przemocy domowej





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek