Film o katastrofie w Japonii wszedł do kin
To był dzień jak każdy inny… Nikt nie spodziewał się tego, co się wydarzyło. Wystarczyło parę godzin aby życie tysięcy osób runęło. Nie tylko metaforycznie.
Tsunami w Japonii relacjonowane było w mediach całego świata jak spektakularne widowisko: walące się domy, spychane przez fale samoloty, statki na ulicach miast. Odwołując się do przyzwyczajeń widzów, organizacja ShelterBox 'ubrała’ wydarzenia z Japonii w szatę katastroficznego filmu, z przejmującą muzyką w tle i szokującymi, apokaliptycznymi niemalże, kadrami. Wobec takiego ogromu smutnych wrażeń, końcowa prośba do widzów o podarowanie ofiarom katastrofy sumy odpowiadającej wartości biletu kinowego, jest bardzo skoromna.
ShelterBox znane jest z szybkiego dostarczania ofiarom kataklizmów prowizorycznego „zestawu przetrwania”. Autorzy przewodnika Lonely Planet po Haiti wspominali, że na wyspie wciąż często widuje się namioty z logo tego stowarzyszenia. Najnowsza strategia promocyjna ma pokazać, że nawet w najbardziej beznadziejnych sytuacjach, jest coś do zrobienia i jest możliwość niesienia pomocy. Nie należy poprzestawać na rezygnacji i załamaniu się potęgą natury. Tam jest życie, które musi się toczyć dalej.
Reklama jest wyświetlana w 300 brytyjskich kinach od 22 kwietnia br. Powinna poruszyć „zjadaczy popcornu”.
K.Lipińska
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

