logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Film o katastrofie w Japonii wszedł do kin
25.04.2011
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Pomoc rozwojowa

Film o katastrofie w Japonii wszedł do kin

Your browser does not support the video tag.


To był dzień jak każdy inny… Nikt nie spodziewał się tego, co się wydarzyło. Wystarczyło parę godzin aby życie tysięcy osób runęło. Nie tylko metaforycznie.

Tsunami w Japonii relacjonowane było w mediach całego świata jak spektakularne widowisko: walące się domy, spychane przez fale samoloty, statki na ulicach miast. Odwołując się do przyzwyczajeń widzów, organizacja ShelterBox 'ubrała’ wydarzenia z Japonii w szatę katastroficznego filmu, z przejmującą muzyką w tle i szokującymi, apokaliptycznymi niemalże, kadrami. Wobec takiego ogromu smutnych wrażeń, końcowa prośba do widzów o podarowanie ofiarom katastrofy sumy odpowiadającej wartości biletu kinowego, jest bardzo skoromna.

ShelterBox znane jest z szybkiego dostarczania ofiarom kataklizmów prowizorycznego „zestawu przetrwania”. Autorzy przewodnika Lonely Planet po Haiti wspominali, że na wyspie wciąż często widuje się namioty z logo tego stowarzyszenia. Najnowsza strategia promocyjna ma pokazać, że nawet w najbardziej beznadziejnych sytuacjach, jest coś do zrobienia i jest możliwość niesienia pomocy. Nie należy poprzestawać na rezygnacji i załamaniu się potęgą natury. Tam jest życie, które musi się toczyć dalej.

Reklama jest wyświetlana w 300 brytyjskich kinach od 22 kwietnia br. Powinna poruszyć „zjadaczy popcornu”.
K.Lipińska



Nazwa kampanii:
Disaster movie
Czas:
2011.4.22 - 2011.5.5
Nadawca:
ShelterBox
Media:
Kino
Wykonawca:
JWT London
Adresaci:
Widzowie w kinach
Hasło kampani:
Donate the cost of a cinema ticket to disaster relief





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek