W spocie reklamowym „Boink Day 2012” twarz podskakującego mężczyzny stopniowo ulega deformacji. Jej warstwy multiplikują się i na siebie nakładają. Właściciel rozciągniętej i rozwarstwionej głowy nie może trafić słomką do ust, aby się napić. Oszołomienie i zaburzenia czucia integralności własnego ciała to efekt długiego skakania na drążku pogo.
Kampania promuje Boink Day, czyli dzień skoków na drążku pogo – coroczną imprezę dobroczynną organizowaną w pierwszy dzień wiosny w Vancouver przez jedną z największych kanadyjskich agencji reklamowych Spring Advertising. W ten dzień mieszkańcy Vancouveru mają okazję wypróbować skoków na drążku pogo, a przy okazji wesprzeć finansowo Greater Vancouver Food Bank – charytatywny bank żywności. Organizatorzy zobowiązują się przekazać na konto banku 10 centów za każdy skok wykonany przez uczestnika imprezy.
W marcu 2012 roku Boink Day promowały trzy plakaty oraz spot. Do udziału w wydarzeniu zachęcało hasło „Boink for good” (co można tłumaczyć na: „Wyskacz się na dobre” lub „Skacz dla dobra”).
M. Dembińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym