W spocie reklamowym „Boink Day 2012” twarz podskakującego mężczyzny stopniowo ulega deformacji. Jej warstwy multiplikują się i na siebie nakładają. Właściciel rozciągniętej i rozwarstwionej głowy nie może trafić słomką do ust, aby się napić. Oszołomienie i zaburzenia czucia integralności własnego ciała to efekt długiego skakania na drążku pogo.
Kampania promuje Boink Day, czyli dzień skoków na drążku pogo – coroczną imprezę dobroczynną organizowaną w pierwszy dzień wiosny w Vancouver przez jedną z największych kanadyjskich agencji reklamowych Spring Advertising. W ten dzień mieszkańcy Vancouveru mają okazję wypróbować skoków na drążku pogo, a przy okazji wesprzeć finansowo Greater Vancouver Food Bank – charytatywny bank żywności. Organizatorzy zobowiązują się przekazać na konto banku 10 centów za każdy skok wykonany przez uczestnika imprezy.
W marcu 2012 roku Boink Day promowały trzy plakaty oraz spot. Do udziału w wydarzeniu zachęcało hasło „Boink for good” (co można tłumaczyć na: „Wyskacz się na dobre” lub „Skacz dla dobra”).
M. Dembińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu