W spocie reklamowym „Boink Day 2012” twarz podskakującego mężczyzny stopniowo ulega deformacji. Jej warstwy multiplikują się i na siebie nakładają. Właściciel rozciągniętej i rozwarstwionej głowy nie może trafić słomką do ust, aby się napić. Oszołomienie i zaburzenia czucia integralności własnego ciała to efekt długiego skakania na drążku pogo.
Kampania promuje Boink Day, czyli dzień skoków na drążku pogo – coroczną imprezę dobroczynną organizowaną w pierwszy dzień wiosny w Vancouver przez jedną z największych kanadyjskich agencji reklamowych Spring Advertising. W ten dzień mieszkańcy Vancouveru mają okazję wypróbować skoków na drążku pogo, a przy okazji wesprzeć finansowo Greater Vancouver Food Bank – charytatywny bank żywności. Organizatorzy zobowiązują się przekazać na konto banku 10 centów za każdy skok wykonany przez uczestnika imprezy.
W marcu 2012 roku Boink Day promowały trzy plakaty oraz spot. Do udziału w wydarzeniu zachęcało hasło „Boink for good” (co można tłumaczyć na: „Wyskacz się na dobre” lub „Skacz dla dobra”).
M. Dembińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej