Każdy z sympatycznych potworów wygląda inaczej. Jeden ma wiele par oczu, drugi mnóstwo kolców na ciele, a trzeci liczne macki. Plakaty rozróżniają je hasła: „For him, donating an eye isn’t a problem. For you, donating bone marrow shouldn’t be either” („Dla niego przekazanie oka nie jest problemem. Dla ciebie przekazanie szpiku kostnego też nie powinno nim być„), następnie odpowiednio z kolcami oraz mackami.
Dalej plakaty informują, że podczas przeszczepu pobierane jest jedynie 10% szpiku kostnego, a organizm zregeneruje się w ciągu 15 dni. Głównym założeniem nadawcy jest przekonanie potencjalnych dawców, że oddając szpik tak naprawdę nic się nie traci. Kreacja została zlecona przez TMO Institute, jeden z głównych ośrodków badań szpiku kostnego w Brazylii, a wykonała ją agencja Heads SP.
Agnieszka Kliks-Pudlik
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.12.2024
Zaklęty krąg
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week