Reklamy z zapłakanymi czarno-białymi twarzami dzieci stworzone w agencji Young And Rubicam były częścią kampanii prowadzonej w maju br. przez meksykańską fundację Michou y Mau Foundation zajmującą się udzielaniem pomocy poparzonym dzieciom. Tylko w zeszłym roku w Meksyku 72.000 dzieci uległo ciężkim poparzeniom. Celem kampanii było zwrócenie osobom dorosłym – rodzicom i opiekunom – uwagi na problem i uświadomienie skali zagrożenia. Na pudełku od zapałek, oprócz liczby poparzonych dzieci, jest też apel do rodziców: „Don’t leave matches around children” („Nie zostawiaj zapałek w poblizu dzieci”).
Wykorzystując proste środki i nie używając kolorów, które zazwyczaj kojarzą się z ogniem: żółtego, pomarańczowego czy czerwonego, stworzono wymowne plakaty. Część z zapałek budujących twarze dzieci jest już wypalona, część jeszcze nie. Oby te nieużywane nie trafiły w ręce maluchów.
J. Mentel
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki
-
11.09.2023
Nikt nie planuje zostać uchodźcą