Reklamy z zapłakanymi czarno-białymi twarzami dzieci stworzone w agencji Young And Rubicam były częścią kampanii prowadzonej w maju br. przez meksykańską fundację Michou y Mau Foundation zajmującą się udzielaniem pomocy poparzonym dzieciom. Tylko w zeszłym roku w Meksyku 72.000 dzieci uległo ciężkim poparzeniom. Celem kampanii było zwrócenie osobom dorosłym – rodzicom i opiekunom – uwagi na problem i uświadomienie skali zagrożenia. Na pudełku od zapałek, oprócz liczby poparzonych dzieci, jest też apel do rodziców: „Don’t leave matches around children” („Nie zostawiaj zapałek w poblizu dzieci”).
Wykorzystując proste środki i nie używając kolorów, które zazwyczaj kojarzą się z ogniem: żółtego, pomarańczowego czy czerwonego, stworzono wymowne plakaty. Część z zapałek budujących twarze dzieci jest już wypalona, część jeszcze nie. Oby te nieużywane nie trafiły w ręce maluchów.
J. Mentel
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…