Dziewczynka stoi w klatce prostytutki, chłopiec siedzi w klatce alkoholika. Uwolnić dzieci od smutnej przyszłości może każdy – każdy może być kluczem otwierającym klatkę.
Kreacje przedstawiają trzy metalowe klatki o różnych kształtach: alkoholika, prostytutki i ofiary przemocy. W środku każdej z nich siedzi przestraszone dziecko. Słowo „klucz” nabiera tutaj dosłownego znaczenia. Dzieci zamknięte są w „klatkach” społecznych ograniczeń, są skazane na odgrywanie w przyszłości ról osób z tzw. marginesu. Kampania zatytułowana „You’re the key” („To Ty jesteś kluczem”) przypomina, że każdy może je uwolnić i wzywa do tego, by nie pozostawać obojętnym, szczególnie na los dzieci.
Kampania zrealizowana została w grudniu 2011 r. przez agencję Prolam Y&R z Santiago na zlecenie Fundacion Padre Hurtado. Chilijska fundacja, inspirująca się pismami Ojca Alberta Hurtado, działa na rzecz osób z marginalizowanych środowisk, a w szczególności na rzecz dzieci, których możliwości stają się w takich warunkach najbardziej ograniczone.
K.Zawadzka
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…