Dziewczynka stoi w klatce prostytutki, chłopiec siedzi w klatce alkoholika. Uwolnić dzieci od smutnej przyszłości może każdy – każdy może być kluczem otwierającym klatkę.
Kreacje przedstawiają trzy metalowe klatki o różnych kształtach: alkoholika, prostytutki i ofiary przemocy. W środku każdej z nich siedzi przestraszone dziecko. Słowo „klucz” nabiera tutaj dosłownego znaczenia. Dzieci zamknięte są w „klatkach” społecznych ograniczeń, są skazane na odgrywanie w przyszłości ról osób z tzw. marginesu. Kampania zatytułowana „You’re the key” („To Ty jesteś kluczem”) przypomina, że każdy może je uwolnić i wzywa do tego, by nie pozostawać obojętnym, szczególnie na los dzieci.
Kampania zrealizowana została w grudniu 2011 r. przez agencję Prolam Y&R z Santiago na zlecenie Fundacion Padre Hurtado. Chilijska fundacja, inspirująca się pismami Ojca Alberta Hurtado, działa na rzecz osób z marginalizowanych środowisk, a w szczególności na rzecz dzieci, których możliwości stają się w takich warunkach najbardziej ograniczone.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości