Jasnowłosa dziewczynka o smutnym spojrzeniu wyciąga rękę. W drugiej dłoni trzyma błyszczącą, czerwoną bombkę. Biały napis na ciemnoczerwonym tle apeluje "Podaruj dzieciom święta z rodziną".
W spocie telewizyjnym dziecko pośród śnieżnej zawiei czeka samotnie na przystanku PKS. Odbiorca dowiaduje się, że "Ponad sto tysięcy dzieci w Polsce pozbawionych jest opieki rodzicielskiej".
Kampania ma na celu zebranie funduszy na organizację świąt dla ponad tysiąca podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Kreację i strategię przygotowała pro bono agencja Albert Lumberjacker, pozyskiwaniem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania prowadzone są w prasie, internecie i radiu, trwają również akcje billboardowe i ulotkowe.
Stowarzyszenie prowadzi również akcję sprzedaży charytatywnych kartek świątecznych. Akcję wspierają aktorzy Magdalena Cielecka i Cezary Żak, którzy przygotowali przepisy na świąteczne dania (pierniczki i rybę), zamieszczone na kartkach SOS. Charytatywne kartki są dostępne w sieci Auchan, specjalna oferta czeka natomiast na klientów sklepów Kukartka i Chicco. Partnerami akcji sprzedaży charytatywnych kartek świątecznych są Saatchi&Saatchi, Radio PIN, OS3 Multimedia, SAR, Office&Facility.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom